O nama

Razvoj javnog prijevoza
Javni gradski prijevoz – jedan od aduta kojime Zagreb opravdava status metropole.
 
Od godine 1891., kada su 5. rujna prvi put planirano i organizirano gradskim ulicama krenula tramvajska kola, pokretana jednom konjskom snagom, u dnevnik se Zagrebačkog električnog tramvaja upisalo mnogo događaja.
Na prvim je stranicama elektrifikacija 1910., a posebno se ističe i 1931. – kada se, četiri godine ranije uspostavljen, ZET-u priključuje i autobusni promet. Neizostavnu ulogu u zagrebačkom prijevozu putnika ima Uspinjača, još od 1890., kao i sljemenska žičara – koja je, također u ZET-ovom prometu bila od '63. do 2007. godine. Nakon stanke zbog izgradnje, naslijedila ju je nova i suvremenija žičara, koja je u puštena u promet u travnju 2022. godine.

Modernizira se i tramvajski vozni park, osobito od godine 2005., kada prvi niskopodni tramvaj domaće proizvodnje počinje voziti zagrebačkim ulicama. Dovršetak investicijskih projekata, koji podrazumijevaju i nova autobusna vozila te ona specijalizirana za prijevoz osoba s invalidnošću,  u današnjem vremenu Zagreb ubraja u gradove s vodećim europskim javnim prijevoznicima. Posebna pozornost pridaje se praćenju svjetskih industrijskih dostignuća pa tako i uvođenju novih tehnologija.
 
Praćenje aktualne prometne situacije, koordinirano i promptno postupanje u izvanrednim okolnostima te digitalnu razmjenu svih važnijih podataka u sklopu prometne mreže i voznog parka ZET-u omogućuje Sustav za nadzor i upravljanje prometom. Zahvaljujući automatiziranoj internoj distribuciji i obradi informacija iz tog se kompleksnog računalnog sustava stvaraju pretpostavke i za niz dodatnih usluga koje standard javnog gradskog prijevoza u Zagrebu podižu na najvišu razinu.
Sinkronizirano s implementacijom sofisticiranih tehnoloških rješenja stvaraju se i pretpostavke za suvremene prijevozničke, ali i prateće poslovne principe koji zagrebačkog javnog prijevoznika često dovode do inovativnog poslovnog subjekta sa svojim ne malim brojem svakodnevnih korisnika, njih nešto manje od milijun na dan.

Vozila ZET-a čak tri puta dnevno obiđu ekvator, a godišnje...109 puta prijeđu put do Mjeseca i natrag!
  
Hvala na povjerenju! Vaš ZET
Misija i vizija
Javni prijevoz putnika u hrvatskoj metropoli, kao i na dijelovima okolnih područja Grada Zagreba, temeljna je misija Zagrebačkog električnog tramvaja (ZET). 

Prometna povezanost gradskih predjela javnim se prijevozom ostvaruje različitim modelima i prema visokim europskim standardima. Uz prijevoz putnika tramvajima, autobusima i uspinjačom, ZET realizira i poseban prijevoz školske djece u za to prilagođenim autobusima te specijalizirani prijevoz osoba s invaliditetom posebno opremljenim vozilima.

Biti primarni prijevozni izbor u lokalnoj zajednici, osobito u gradskom središtu, prepoznat razinom sigurnosti, daljnjim razvojnim trendom te kvalitetom usluga općenito - vizija je Zagrebačkog električnog tramvaja.

Dostupnost usluge svim kategorijama putnika, ekološka prihvatljivost te društvena odgovornost također su smjernice daljnjeg poslovanja.
Uprava-ustrojstvo
Predsjednik Uprave
Marko Bogdanović

telefon: +385 1 365 14 58
telefaks: +385 1 364 05 20
e-mail: ured.uprave@zet.hr 

Član Uprave
Luka Matošić

Skupština
Skupštinu društva čini predstavnik Grada Zagreba kao član društva Zagrebački električni tramvaj d.o.o.


Nadzorni odbor
Marko Slavulj – predsjednik,
Sanja Stojić – zamjenica predsjednika,
Marko Borsky – član
Vozni park
  • 476 autobusnih vozila, prosječne starosti 11,9 godina 
  • 263 tramvajska vozila, od čega 142 niskopodna
  • žičara
  • uspinjača
  • 31 vozilo za prijevoz osoba s invaliditetom i djece s poteškoćama u razvoju
  • autobusi za prijevoz školske djece
  • turistički tramvaj
  • turistički panoramski autobusi 
  • turistički vlakići
  • turistička elektro vozila 
Osnovne informacije pravnog subjekta
ZAGREBAČKI ELEKTRIČNI TRAMVAJ d.o.o. za trgovinu, usluge i javni prijevoz

Ozaljska 105, 10000 Zagreb

OIB: 82031999604

IBAN: HR4523600001102657245
 
Top