21. kolovoza 2024.
Izrada ili produljenje pretplatnih karata za učenike i studente 2024./2025.
Zagrebački električni tramvaj, od srijede, 21. kolovoza, započeo je s procedurom izrade Pretplatnih karata za učenike i studente te produljenjem statusa postojećih učeničkih i studentskih Pretplatnih karata, za školsku i akademsku 2024./2025. godinu.
Novi korisnici koji do sada nisu izrađivali Pretplatnu kartu, trebaju ovjeriti Zahtjev s jednom fotografijom u obrazovnoj instituciji te se uputiti na bilo koje prodajno mjesto.
Na raspolaganju su dvije mogućnosti, odnosno može se zatražiti izrada fizičke pretplatne karte ili formiranje virtualne pretplatne karte u aplikaciji MojZET.
Cijena izrade fizičke pretplatne karte iznosi 3,98 €, ona se izrađuje nekoliko dana, a korisnici nakon preuzimanja kartice mogu kupiti i odgovarajući učenički ili studentski kupon na prodajnim mjestima.
Druga mogućnost je formiranje virtualne pretplatne karte u mobilnoj aplikaciji Moj ZET i pri tome se ne naplaćuje naknada za izradu.
Nakon predaje Zahtjeva na prodajnom mjestu te obrade, formirat će se korisnički račun i profil, a nakon čega će učenici i studenti moći preuzeti mjesečne ili godišnje kupone putem aplikacije.
Slobodni smo još jedanput naglasiti kako novi korisnici trebaju ovjeriti Zahtjev ZET-a u obrazovnoj instituciji te se uputiti na prodajno mjesto prijevoznika, bez obzira za koji će se oblik izrade učeničkih ili studentskih pretplatnih karata odlučiti.
Postojeći korisnici, odnosno učenici i studenti koji su protekle godine koristili Pretplatnu kartu i kupovali odgovarajuće kupone, mogu produljiti statuse na svojim fizičkim kartama i bez ovjeravanja Zahtjeva u obrazovnoj instituciji i to na prodajnim mjestima ZET-a te na kioscima ugovornih partnera. Preduvjet za to je da su podaci korisnika ažurirani u sustavima ISSP i eMatica, a što obavljaju obrazovne institucije te prijevoznik ne utječe na podatke koji se nalaze u elektroničkim učeničkim i studentskim bazama, već ih isključivo preuzima.
Putem studentske elektroničke baze ISSP, procedura produljenja statusa započela je u srijedu, 21. kolovoza, a za učenike u skladu s podacima sustava eMatica, to će se omogućiti od ponedjeljka, 2. rujna. Do tada, produljenje statusa može se obaviti uz ovjereni Zahtjev ZET-a.
Produljenje statusa za nadolazeću školsku i akademsku godinu korisnici mogu u svega nekoliko koraka obaviti i mobilnom aplikacijom.
Naime, dovoljno je osvježiti postojeći učenički ili studentski profil te će se produljiti i status korisnika za tekuću godinu u aplikaciji Moj ZET, no uz isti preduvjet kao i kada je riječ o fizičkim pretplatnim kartama, odnosno da se podaci učenika ili studenta u tom trenutku nalaze u elektroničkim bazama ISSP ili eMatica.
Međutim, ukoliko je ažuriranje učeničkih i studentskih elektroničkih baza još u tijeku te se korisnici ne nalaze na odgovarajućem popisu, potrebno je s ovjerenim Zahtjevom doći na bilo koje prodajno mjesto ZET-a.
Nakon produljenja statusa pretplatnih karata, bilo onih fizičkih ili virtualnih mogu se kupiti odgovarajući mjesečni ili godišnji kuponi za vožnju.
Učenici prvih razreda srednjih škola i studenti prve akademske godine, kojima je prebivalište na području gradova Velike Gorice i Zaprešića te općina Bistra, Luka i Stupnik, moraju ovjeriti Zahtjev ZET-a u obrazovnoj instituciji koju pohađaju, kao i u nadležnoj službi Grada/Općine.
Učenici i studenti druge, treće ili četvrte godine, s područja Velike Gorice, Zaprešića, Bistre, Luke i Stupnika za produljenje profila neće trebati ovjeravati Zahtjev ZET-a u obrazovnoj instituciji i poglavarstvima, već će potrebno ažuriranje podataka na postojećoj Pretplatnoj karti moći obaviti na svim prodajnim mjestima ZET-a i kioscima ugovornih partnera, ukoliko će se nalaziti u odgovarajućoj elektroničkoj bazi podataka.
*Podsjećamo, kako su prošlogodišnji učenički profili na pretplatnim kartama valjani do 30. rujna, a studentski do 31. listopada.
Stoga će učenici moći kupiti mjesečni kupon, bez prethodnog produljenja statusa, još za mjesec rujan, a studenti i za listopad.
Nakon toga potrebno je imati ažurirane statuse i profile na pretplatnim kartama.
Također, skrećemo pozornost učenicima i studentima, a koji su u proteklom obrazovnom razdoblju kupili godišnje kupone, da provjere do kojeg su datuma oni valjani za vožnju jer to ovisi o konkretnom mjesecu kupnje.
Novi korisnici koji do sada nisu izrađivali Pretplatnu kartu, trebaju ovjeriti Zahtjev s jednom fotografijom u obrazovnoj instituciji te se uputiti na bilo koje prodajno mjesto.
Na raspolaganju su dvije mogućnosti, odnosno može se zatražiti izrada fizičke pretplatne karte ili formiranje virtualne pretplatne karte u aplikaciji MojZET.
Cijena izrade fizičke pretplatne karte iznosi 3,98 €, ona se izrađuje nekoliko dana, a korisnici nakon preuzimanja kartice mogu kupiti i odgovarajući učenički ili studentski kupon na prodajnim mjestima.
Druga mogućnost je formiranje virtualne pretplatne karte u mobilnoj aplikaciji Moj ZET i pri tome se ne naplaćuje naknada za izradu.
Nakon predaje Zahtjeva na prodajnom mjestu te obrade, formirat će se korisnički račun i profil, a nakon čega će učenici i studenti moći preuzeti mjesečne ili godišnje kupone putem aplikacije.
Slobodni smo još jedanput naglasiti kako novi korisnici trebaju ovjeriti Zahtjev ZET-a u obrazovnoj instituciji te se uputiti na prodajno mjesto prijevoznika, bez obzira za koji će se oblik izrade učeničkih ili studentskih pretplatnih karata odlučiti.
Postojeći korisnici, odnosno učenici i studenti koji su protekle godine koristili Pretplatnu kartu i kupovali odgovarajuće kupone, mogu produljiti statuse na svojim fizičkim kartama i bez ovjeravanja Zahtjeva u obrazovnoj instituciji i to na prodajnim mjestima ZET-a te na kioscima ugovornih partnera. Preduvjet za to je da su podaci korisnika ažurirani u sustavima ISSP i eMatica, a što obavljaju obrazovne institucije te prijevoznik ne utječe na podatke koji se nalaze u elektroničkim učeničkim i studentskim bazama, već ih isključivo preuzima.
Putem studentske elektroničke baze ISSP, procedura produljenja statusa započela je u srijedu, 21. kolovoza, a za učenike u skladu s podacima sustava eMatica, to će se omogućiti od ponedjeljka, 2. rujna. Do tada, produljenje statusa može se obaviti uz ovjereni Zahtjev ZET-a.
Produljenje statusa za nadolazeću školsku i akademsku godinu korisnici mogu u svega nekoliko koraka obaviti i mobilnom aplikacijom.
Naime, dovoljno je osvježiti postojeći učenički ili studentski profil te će se produljiti i status korisnika za tekuću godinu u aplikaciji Moj ZET, no uz isti preduvjet kao i kada je riječ o fizičkim pretplatnim kartama, odnosno da se podaci učenika ili studenta u tom trenutku nalaze u elektroničkim bazama ISSP ili eMatica.
Međutim, ukoliko je ažuriranje učeničkih i studentskih elektroničkih baza još u tijeku te se korisnici ne nalaze na odgovarajućem popisu, potrebno je s ovjerenim Zahtjevom doći na bilo koje prodajno mjesto ZET-a.
Nakon produljenja statusa pretplatnih karata, bilo onih fizičkih ili virtualnih mogu se kupiti odgovarajući mjesečni ili godišnji kuponi za vožnju.
Učenici prvih razreda srednjih škola i studenti prve akademske godine, kojima je prebivalište na području gradova Velike Gorice i Zaprešića te općina Bistra, Luka i Stupnik, moraju ovjeriti Zahtjev ZET-a u obrazovnoj instituciji koju pohađaju, kao i u nadležnoj službi Grada/Općine.
Učenici i studenti druge, treće ili četvrte godine, s područja Velike Gorice, Zaprešića, Bistre, Luke i Stupnika za produljenje profila neće trebati ovjeravati Zahtjev ZET-a u obrazovnoj instituciji i poglavarstvima, već će potrebno ažuriranje podataka na postojećoj Pretplatnoj karti moći obaviti na svim prodajnim mjestima ZET-a i kioscima ugovornih partnera, ukoliko će se nalaziti u odgovarajućoj elektroničkoj bazi podataka.
*Podsjećamo, kako su prošlogodišnji učenički profili na pretplatnim kartama valjani do 30. rujna, a studentski do 31. listopada.
Stoga će učenici moći kupiti mjesečni kupon, bez prethodnog produljenja statusa, još za mjesec rujan, a studenti i za listopad.
Nakon toga potrebno je imati ažurirane statuse i profile na pretplatnim kartama.
Također, skrećemo pozornost učenicima i studentima, a koji su u proteklom obrazovnom razdoblju kupili godišnje kupone, da provjere do kojeg su datuma oni valjani za vožnju jer to ovisi o konkretnom mjesecu kupnje.