Donosimo pregled najčešćih nedoumica koje se odnose na obveze ZET-a kao javnog prijevoznika.
- Vozač je dužan zaustaviti vozilo na svim stajalištima svoje linije, a ulazak i izlazak putnika dozvoljen je isključivo na stajalištu i to dok je vozilo zaustavljeno, osim u slučaju duljih zastoja.
- Iznimno, vozač autobusa nije dužan vozilo zaustaviti na svim stajalištima svoje linije, ako u vozilu nema putnika koji žele izaći i na stajalištu nema putnika.
- Vozaču je zabranjeno kretanje i vožnja s otvorenim vratima, što je i onemogućeno.
- Vozač je dužan uljudno se odnositi prema putnicima.
- Tijekom vožnje vozač ne smije razgovarati s putnicima.
Cilj svakog prijevoznika jest osigurati prometnu povezanost, odnosno pružiti uslugu prijevoza u svim uvjetima, sukladno važećem rasporedu vožnje. Nažalost, na tijek prometa najčešće utječu i vanjski čimbenici na koje se preventivno vrlo često ne može utjecati. Poremećaji u prometu najčešće su uzrokovani prometnim nesrećama, gužvama i kvarovima. U tim slučajevima, putnici na poveznici https://www.zet.hr/preuzimanja/e-ispricnica/334 mogu zatražiti i dobiti e-potvrdu o neredovitosti pojedinih linija.